Paneliści:
Moderator:
Wprowadzenie do debaty:
Anca Apahidean Area Manager for Eastern Europe, IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych)
Prelegenci:
Moderator:
Sesja I: TRANSPORT LOTNICZY (PASAŻERSKI I CARGO)
Sesja II: BEZPIECZEŃSTWO I OBRONNOŚĆ
Prelegentka:
Prelegenci:
Moderator:
Prelegenci:
Moderator:
Prelegent:
Prelegent:
Panelists:
Moderator:
Pandemia koronawirusa w znaczącym stopniu wpłynęła na organizację wydarzeń biznesowych na świecie. W 2021 roku wszystkie flagowe konferencje i szkolenia organizowane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR odbyły się w formule online lub w formule hybrydowej (częściowo stacjonarnie a częściowo w sieci).
Podobnie było z IV Kongresem Rynku Lotniczego, podczas którego gościliśmy 150 uczestników w Centrum Nauki Kopernik, a ponad 400 oglądało Kongres dzięki transmisji online na portalu rynek-lotniczy.pl
Budynek Centrum Nauki Kopenik położony jest przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie 20
Lotnisko – Warszawa Okęcie – 14 km
Dworzec kolejowy – Warszawa Centralna – 3 km
Dworzec kolejowy – Warszawa Powiśle – 1,6 km
Stacja II linii metra – Metro Centrum Nauki – 50 0m
Centrum Nauki Kopernik
Wybrzeże Kościuszkowskie 20,
00-390 Warszawa
W razie pytań dotyczących uczestnictwa w kongresie zapraszamy do kontaktu:
tel: 532 851 564
Firmy zainteresowane uczestnictwem w charakterze Partnera prosimy o kontakt:
tel: 728 518 765
Osoby zainteresowane uczestnictwem w panelu lub w charakterze Prelegenta prosimy o kontakt
tel: 532 851 567
Wśród procedur, zapewniających ochronę znajdują się m.in.:
• Mierzenie temperatury uczestników przy wejściu do obiektu
• Obowiązek noszenia maseczki/przyłbicy przez uczestników
• zapewnienie zwiększonej fizycznej odległości między uczestnikami Wydarzenia wynoszącej min. 2 m,
• uniemożliwienie samodzielnego wyboru miejsca przez uczestnika Wydarzenia (miejsca / krzesła itp. specjalnie oznakowane i przypisane do danej osoby)
• zapewnienie preparatów do dezynfekcji rąk w wyznaczonych punktach
• uzyskanie od każdego uczestnika Wydarzenia obowiązkowe pisemne oświadczenie przy wejściu na Wydarzenie lub wcześniej drogą online, że uczestnik, według swojej najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym.
• dostosowanie funkcjonowania recepcji podczas Wydarzenia do zasad obowiązujących w Centrum konferencyjnym,
• prowadzenie listy uczestników wydarzenia, a także listy personelu, zawierających dane osobowe i dane kontaktowe,
• umożliwienie wcześniejszej rejestracji online oraz maksymalnego uproszczenia czynności operacyjnych recepcji Wydarzenia (ograniczenie czasu przebywania w strefie recepcji do minimum),
• wyposażenie obsługi Wydarzenia w środki ochrony indywidualnej (maseczki ochronne, rękawice jednorazowe) i preparaty do dezynfekcji rąk,
• bieżącą dezynfekcję (nie rzadziej niż co godzinę) powierzchni lady recepcyjnej w rejestracji lub punkcie obsługi uczestników Wydarzenia.
• zakaz stosowania rozwiązań bufetowych,
• serwowanie posiłków oraz napojów bezpośrednio przez obsługę Wydarzenia,
• wyznaczenie odległość między blatami stolików (od ich brzegów) min. 2 m,
• dezynfekcja stolików po każdej osobie (oznaczenie zdezynfekowanych stolików napisem: „zdezynfekowano”),
• świadczenie usług cateringowych na podstawie aktualnie obowiązujących zasad dotyczących restauracji.
• Dezynfekcja wniesionych do budynku akcesoriów, mebli, sprzętu multimedialnego.
• Większa częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji (toalety, uchwyty, poręcze, klamki, przyciski, windy, schody ruchome, blaty, oparcia krzeseł etc
• Obszar służacy odizowlowaniu uczestnikó w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby